Proč používat videa v marketingové strategii
Videa nacházejí v oblasti marketingu vynikající uplatnění. Napomáhají zvýšit dosah vaší značky a zintenzivnit míru zapojení cílového publika. Díky tomu má konkrétní značka výraznější šanci na to, že pasivní sledující přetaví v zákazníky a zvýší se tak konverzní poměr.
Především to platí pro obsah tohoto druhu uveřejněný na sociálních sítích, jako je YouTube, Facebook a Instagram. Právě tyto platformy usnadňují oslovení velkého množství lidí. Výhodou je také to, že video je oproti obrázkům nebo textu dynamické, interaktivní a umožňuje příjemcům snadné sdílení.
Takový způsob marketingové komunikace je vhodný pro širokou škálu společností z různých odvětví, jako jsou kosmetické firmy, technologické společnosti, ale i třeba i subjekty zaměřené na finanční služby. Videa jednoduše všem napomáhají předat důležité myšlenky stručným, výstižným, zábavným a chytlavým způsobem.
Jak navrhnout funkční video pro vaši komunikaci
Na zaujetí svého cílového klienta v dnešním rychlém světě má firma zpravidla jen pár vteřin. Jinak může i skvělý nápad poměrně rychle zapadnout, jelikož lidé v dnešní době nejsou ochotni koncentrovat delší dobu pozornost na pouze jediný vjem. Právě videa tak představují důležitý prvek marketingové strategie
Tzv. explainer videa vytvořená na míru dokáží účinně objasnit i nejsložitější nápady, myšlenky a procesy. Zábavné a poutavé vytváření příběhů touto formou umí animování videa. Tato technika doslova vdechne život jakémukoli konceptu. Animovaní videí napomáhá vaší značce efektivně růst a lépe prodávat.
Se značkou Moodive získáváte spolehlivého partnera pro vaši prezentaci na internetu. Za sebou má již více než 400 hodin videa ve více než 800 projektech pro firmy v celkem 27 zemích. Základní zásadou při komunikaci s klienty je pro Moodive transparentní přístup a vytvoření produktového balíčku na míru, který odpovídá nejen potřebám konkrétního podnikání, ale také rozpočtu.