- Advertisement -Newspaper WordPress Theme
Rady a NávodyMóda je způsob, kterým dokážu vyjádřit samu sebe, říká známá blogerka

Móda je způsob, kterým dokážu vyjádřit samu sebe, říká známá blogerka

„Pro mě to není primární práce a beru to spíše jako hobby,“ říká o svém fashion povolání blogerka a influencerka Saja.

Blogerka a influencerka Saja Frey miluje módu a má to štěstí, že se jí může i částečně živit. Je mladá, ambiciózní a své obdivovatelky denně inspiruje na svém profilu trendy Outfity. Saju se nám pro Diva.sk podařilo nedávno vyzpovídat a v našem rozhovoru se dozvíte…

  • jak se dostala k práci fashion influencera
  • co pro ni znamená móda
  • jak vnímá svůj způsob oblékání
  • koho obdivuje v rámci světových či slovenských návrhářů a mnoho dalšího…

Saji, jak ses dostala k fashion influencingu?

Mě bavila móda už když jsem byla malá, dělala jsem si své vlastní „fashion magazíny“ a navíc i můj tatínek je taková nákupní maniačka, to mám zřejmě i po něm, dokonce jsem vždy toužila být módní návrhářkou a tohle je jen takový krůček k tomuto. snu.

Co vnímáš na práci influencera za nejtěžší?

Nemůžu říct, že to je vysloveně obtížné, pro mě to není primární práce a beru to spíše jako hobby. Ale určitě, když se mi nakopí nějaké kampaně a mám deadliny, tehdy je to docela zábava.

Spousta lidí si myslí, že je to snadná práce, ale sama vím, že to chce hodně času a práce. Jak to vidíš ty?

Focení a zejména vymýšlení nápadů zabírá opravdu dost času, tedy, když to nechci mít odfláknuté a jen se vyfotit s produktem. Také když se tomu věnuje fulltime, je třeba tomu věnovat opravdu velké množství času a energie.

Studovala jsi někdy módu nebo máš k ní jen blízko?

Ne, nikdy, když jsem si vybírala střední, chtěla jsem jít studovat tento obor, ale nakonec jsem si vybrala něco všestrannějšího. Neplánuji to studovat do budoucna, podle mě zde stačí být chytrý a hodně pomáhají i známosti.

Jak bys popsala svůj styl?

Asi podle toho, jak se vzbudím. Když mám ráno před prací trénink, tak nejraději mám tepláky, nějaký crop top a džínovku, naopak zase někdy miluji šaty, sukně a oblékat se jako dáma.

Následuješ trendy nebo si potrpíš na nevšedních nadčasových kouscích?

Velmi ráda se inspiruji tím, co se nosí, ale nejsem ten typ, že musím mít všechno, co je trendy, právěže se mi většinou trendy ani nelíbí. Nejraději nosím to, co se líbí mně a v čem se cítím dobře.

Máš nějaké oblíbené návrháře?

Zahraniční až tak nesleduji, ale tady na Slovensku mám moc ráda Kura Collection, moc se mi líbí její kolekce ai ona jako člověk je skvělá. A Jana Pištejová má nádhernou tvorbu také.

Podporuješ také second hand módu?

Určitě ano, dají se tam najít skvělé kousky za pár eur, které si můžu třeba i předělat.

Co chceš, aby lidé na tvém profilu našli, co je tvůj „niche“?

Jsem ráda, když si tam každý najde to své. Ať už inspiraci ve zdravém životním stylu, módě, kosmetice, tak mě to vždycky velmi potěší.

Kdybys měl v rychlosti říct svůj „go to outfit“, z čeho by se skládal?

Pokud je teplo a jdu do města, tak určitě nějaké pěkné šaty, nízké bílé Converse, kabelka a brýle. Pokud je chladnější a jdu jen do práce/na trénink, tak mé oblíbené pánské Hollister tepláky, crop top a riflovka z pánské Zary.

Jak vnímáš ty módu, co pro tebe znamená?

Způsob, jakým se mohu vyjádřit. Dodá mi sebevědomí, zvýrazním s ní své přednosti, osobnost či náladu.

Je Instagram tvým zdrojem příjmu?

Hlavním určitě ne, jak už jsem zmiňovala výše, mám normální práci. Je to spíše hobby, místo, kde můžu sdílet svůj život a věci, co mě baví a někoho tím i inspirovat a poradit mu. A samozřejmě i takový zdroj k přivydělání si.

V čem podle tebe spočívá úspěch na sociálních sítích, myslíš, že bys uměla definovat nějaké speciální kroky k tomu, aby se člověk na Instagramu stal úspěšným?

Za mě je to být sám sebou. Když někoho baví móda, ať se věnuje jí, někoho zas může bavit cvičení, vaření, zahrádkářství… Každý si tam najde to své publikum, pokud se svému profilu pravidelně věnuje.

Naše weby

Nejnovější články

- Reklama -Newspaper WordPress Theme

Ostatní právě čtou

Další články autora

- Reklama -Newspaper